Monday, September 12, 2011

Highlights from NY

Prabal Gurung stole the spotlight from the other designers with what some critics say was a too flirty collection. But I love every single garment and the transparent fabric details on the dresses are genius, especially the flowy see-through shoulders. My favorite dress, and which would be an honor to wear, is in the photo below in the middle; study it and cherish it.

Prabal Gurung stal hela showen på modeveckan i NY när han visade sin förbluffande flörtiga kollektion, som fick en del av de finare modekritiker att skriva att den var för tillgänglig för massorna. Men bara för att de letade efter något mer minimalistiska looks, betyder det inte för mig att jag avfärdar alla dessa vackra kreationer. Jag avgudar istället de genomskinliga detaljer Prabal satt fast på olika ställen, t.ex. är det otroligt vackert på axlarna med lite vågor. Men jag fångades av klänningen på bilden nedan i mitten, jag blev helt förtrollad av dess vackra detaljer och det skulle vara en ära att få bära den.


Best dressed at Fashion Week: blogger Hanneli Mustaparta in a magical green dress.

Bäst klädda på modeveckan: bloggaren Hanneli Mustaparta i en magisk grön klänning.

Picture: STREETFSN
Best Accessory: tiny leather jacket hanging down a zipper.

Coolaste Accessoaren: en mini skinnjacka fastsatt i dradkedjan.

Picture: Tommy Ton

10 comments:

Sofia said...

Hannelis gröna är vekligen helt underbar!

Nef 'n Nat said...

i'm obsessed with prabal gurung and hanneli's green dress! x

www.twinfashionblog.com

Alyssa said...

<3

India said...

woow so beautiful!

sofia said...

Hej! Läs gärna min blogg om mitt modellande, shopping, mode, cheerleading och annat i mitt liv. Följ jättegärna min blogg via bloglovin också :) Kramisar Sofia

Snow Black said...

I love Hanneli's dress !

miss mary said...

stunning, loved the color palette at parabal and the custom made zana bayne harnesses he used.

XoXo

ladystarrdust.blogspot.com

Opposite lipstick said...

wow!

http://oppositelipstick.blogspot.com/

-Marushka- said...

Hej!! Thank´s for visiting my blog! Ja, jag vet.. den orangea kappan är fantastisk! Great blog!
Kram!

Danielle Barbe said...

oh that green DRESS!!! jaw dropping!