Saturday, July 16, 2011

La Fête Nationale - Bastille Day

This post is a little bit late, should have been posted on the actual Bastille Day in France, which was on Thursday, but here it comes. I hope you like my new top from Mango, I love the motif of a girl in a short skirt standing in a middle of a room filled with old men with monocles, and they all seem very upset.. I wonder why...

Det här inlägget skulle jag publicerat på torsdagen då det faktiskt var Frankrikes nationaldag, men ni får det nu. Jag är överförtjust i min nya topp från Mango, med ett intressant motiv: en tjej i en söt vit men kortkort klänning står i mitten av ett rum fyllt med gubbar som bär monoklar. Jag undrar varför männen är så upprörda...




4 comments:

Catja said...

Jäklar vilken läcker kjol, den sitter som en smäck på dig. Får man fråga vart den kommer ifrån? :)

Hanna said...

Jag firade också frankrikes nationaldag men lite annorlunda haha.. fin kjol, den satt väldigt bra på dig!

Jennilie said...

Så snyggt det där var, kjolen, skorna och linnet passade super ihop! På min blogg har jag något som heter läsarstilen och det skulle vara kul om du ville vara med. Om du tycker det låter intressant kan du läsa mer om det här; http://dayswithjen.blogg.se/2010/august/din-tur-att-sta-i-rampljuset.html#comment

darwina said...

Otroligt fin outfit! You go girl!