Sunday, June 19, 2011

I miss Paris


Nina Ricci commercial
It's been raining in Stockholm for days and today is no different. Fortunately it didn't pour down last night and we visited the fashion magazine Metal's 5 year anniversary and then we danced in F12's lounge. I haven't danced that much in a long time and today my feet hurt.
But what I really was going to write about is that I miss living in Paris beyond words and I'm looking forward moving there in September.

Det har varit grått väder här i Stockholm i flera dagar och nu på förmiddagen öser det ner. Som tur var var det ett kort uppehåll igår kväll och jag plus vänner besökte modetidningen Metals 5års firande och resten av kvällen dansade vi inne i Salongen på F12. Det var länge sedan jag dansade så mycket, idag straffas mina fötter.. sulorna värker.
Men det var inte detta jag hade i tankarna när jag började skriva detta inlägg, utan jag saknar att bo i Paris otroligt mycket och ser fram emot att flytta dit i September.

André Saraiva´s short film "The Shoe" Part 1

3 comments:

Sarah Klassen said...

Each time, I have so much fun visiting your blog — it's wonderful! I must add you to my favorites list right now :)

Hope you are having a wonderful weekend, xx, Sarah

vintage process said...

So great!

SilhouetteParisienne said...

Love that video xoxo

http://silhouetteparisienne.blogspot.com