Sunday, April 17, 2011

Yesterdays Outfit @ Vintagemässan

Yesterday the sun was shining and I went out and walked the streets of Stockholm and later I found myself at a "vintage clothes fair". I was quite disappointed, it was really hard to find something and let alone that wasn't too pricey. At the hole fair I could only find, two dresses and two bags that I liked and of course the stuff I bought that you can see a picture of. As you can see I brought home the cutest pair of earrings with comics on.

Vädret var helt underbart igår och jag bestämmde mig för att vandra längst vattnet till Munchenbryggeriet där Vintagemässan hålls den här helgen. Tyvärr blev jag ganska besviken över utbudet butikerna hade kånkat dit, det var ytterst svårt att hitta något som föll mig till tyckes. Sedan tycker jag att prissättningen för de flest slitna sakerna var lite väl i överkant. Men jag lyckades hitta några få saker jag gillar (se bild nedan) och speciellt ett par örhängen med serieteckningar på.

2 comments:

Jess said...

I love your outfit...especially the skirt!

www.LIVINGandFASHION.blogspot.com

Shilpi said...

wow you look beautiful! Love the skirt

xx

sftrend