Tuesday, February 15, 2011

Två favoriter i NY:

Jag är förälskad i Malandrinos höstkollektion, jag är som insjunken i en slavisk trans... Jag avgudar varje look och vill inget annat än klä mig som deras modeller dagarna framöver. Jag låter bilderna tala för sig själva så får ni förföras av spegeldetaljerna på skinnjackan och kjolen nedan. Förälska er i de vackra hattarna och jag frågar er vem vill inte ha tryckt "Parisienne" på sitt linne?

Prabal Gurungs kollektion är så otroligt vacker och elegant att jag smäller av. Jag vaknar till liv och ser chiffongtoppen med svarta krusiduller, vilken drömtröja. Frida Gustavsson får som vanligt gå alla de stora visningarna och en trend jag ser är att hon får bära de hetaste outfitsen ur respektive kollektion. Prabals visning är är inget undantag då hon kommer ner för catwalken i enastående pälsar.

No comments: