Tuesday, March 9, 2010

Sonia Rykiel F/W 2010

För att gå rakt på sak, en stor del av Sonia Rykiels visning var ganska beige och tråkig rakt igenom. På slutet förändrades detta helt och alla modellerna blir lyckliga och får var sin vacker päls-liknande kreation. Så till höst vill jag inte vara en Rykiel-modell med en grå klänning och en stor boll på huvudet. Utan jag vill ha en stor och varm Rykiel-päls och ett leende på läpparna.

Jag väljer dock att på mina bilder visa de mer färgstarka momenten i kollektionen. Sonia som skapat allt från underkläder till randiga klänningar för H&M, visar upp fyra plagg i kollektionen som följer samma mönster. Det är regnbågens alla färger och randigt, lite för galet för min stil men ypperligt roligt när modellen också har nördglasögon.




En morgonrock eller en kappa?

No comments: