Friday, April 9, 2010

Min garderob

Det var inte länge sen nu jag flyttade till Paris och det var inte ett lätt projekt att få med sig en större del av sin garderob till ett annat land. Det tog mig tre flygturer mellan Sthlm och Paris och en mindre förmögenhet. Ändå har jag inte i närheten lyckats få med mig alla mina skor och klädesplagg (ni kanske ser frustrationen på bilden nedan) Ibland när man saknar något som man vet hänger hemma i Sverige, då blir man lite besviken och så vill man bara krypa in och sätta sig. Jag får helt enkelt gå ut och köpa något nytt, då blir man alltid på bättre humör.


2 comments:

Guro said...

Helluu! Tusen takk for kommentaren på bloggen min :) Men, bare så du vet det, kombinasjonen deg + Paris er bare helt fantastisk. J'adore!

nadja said...

fantastisk blus