Friday, April 16, 2010

Gårdagens Outfit

Igår kväll var vi på Le Raspoutine, en av de trendigaste klubbarna i Paris. Som för övrigt ligger i samma byggnad som Louis Vuittons flaggskeppsbutik.
Jag valde att kvällen till ära ta på mig en silverklänning från Beyond Retro. Längden på den föll mig dock inte i smaken när den gick strax ner till vaderna. Jag var tvungen att klippa av "blåsan" lite, för att den skulle var mindre lik en aftonklänning och mer anpassad för att gå ut och klubba. Därefter återanvända jag det avklippta tyget och täckte dekolletaget en aning, som ni kan se på bilderna.
Efter vi dansat oss varma och avrundat festandet tog vi en promenad och vandrade på Paris vackra gator. Vi gick förbi Place de la Concorde, för att sedan trippa ner för Rue de Royale (där jag tog några foton på Chanels skyltfönster) och sedan ledde vägen oss förbi Opera.

Jag utanför Louis Vuitton. Det var några personer som kom fram till mig och ville ta en bild för att de tyckte jag såg ut som en LV-modell, lustigt värre..

Le Raspoutines alternativa dansgolv.

Clapton köpte för dyr öl.. :)

Chanels engångs-tatueringar är heta!

Chanels skyltfönster var inte tyvärr inte så imponerande.

1 comment:

sara said...

tack så mycket :)