Tuesday, April 20, 2010

Att köpa en ny baddräkt..

Om cirka två veckor lämnar jag Paris för att bege mig till Franska Rivieran och besöka Nice och Cannes stränder. Ett måste inför resan är att ha minst en het baddräkt med sig i resväskan. I nuläget är jag ganska trött på de baddräkter och bikinis jag har.
Victoria's Secret gör en aldrig besviken. I år tror jag dock att de slår alla rekord. De har så mycket att välja på att man blir helt tokig, man vill ju ha varenda en. Jag behöver lite hjälp av er och har valt ut tre modeller som jag tycker om. Vilken är snyggast?

Lite längre ner kan ni se bilder från Vogue Paris, från Carolines blogg.





3 comments:

Fashion By He said...

amazing pictures, love your blog

come follow the first ever fashion blog from a guys POV, let He know what you think

fashionbyhe.blogspot.com

Danique said...

wonderfull blog. :)

OooKellyNicky said...

Great blog, love these images. I want all of those suits.

my blog: ♥La Stylin Girraffe♥