Sunday, March 7, 2010

Lanvin, Dag 2

Vi anländer utanför lagerlokalen Halle Freyssinet, det ser inte mycket ut här om det inte vore för "modecrowden" som trängs och svettas utanför. Det är allt från köpare till pressfolk, många står bara och hänger och har klätt upp sig i de mest modemedvetna trasorna. Alla vill synas här.

Min outfit drog åt sig en del blickar och kameralinser. Jag bar ett par strumpbyxor från Wera, Balmain inspirerade diamantskor, en vintage klänning från NY, min arméjacka som jag bytt knappar på själv (stora silver knappar) och Gucci väskan fick hänga med på ett hörn idag igen.


Anna Dello Russo, Vogue's Fashion Director (Paris)
Kolla hur en dag i hennes liv ser ut här. Hon älskar som mig att byta outfit flera gånger på en och samma dag. Vi har nog en hel del gemensamt och en annan sak jag ser i artikeln är att vi älskar samma nattklubb i Paris: Le Baron!

Jag blev intervjuad för en fransk tidning.


No comments: