Friday, March 5, 2010

Kvällens Outfit - Modeveckan

Jag kombinerad denna kväll mina underbara paljettshorts från Topshop med en enkel korsett från H&M. Den blåa skinnjackan har jag fyndat i min favorit vintage-butik här i Paris.
Det är en underbar liten affär, den har ingen schylt och ser inte mycket ut från gatan. Men från utsidan är hela butiken bara glasfönster och man kan se hur kläder hänger super tätt och trycks mot rutan (ett klädakvarium kan man säga). Jag tycker det är värt att gå dit när man alltid kan gör billiga kap.
Det är dock inte en bra butik för någon som vill ha plats, för här måste man trängas och allt ligger kastat i stora högar.

Jag bytte hatt under kvällen till min Royal Airforce.

Mitt halsband köpte jag för tre år sedan till nyår, har inte haft det sen dess.

No comments: