Tuesday, January 27, 2009

Misha Barton tillbaka i sitt rätta jag..


Jag har en gång hyllat Misha för hennes stilsäkerhet, men på senare tid har det bara gått utför. Hon har lagt på sig ett par kilon och helt tappat stilen, vi har sett henne i missmatchade outfits. Färger som bara inte hör ihop, hur man än kombinerar. Det känns dock som hon ansträngt sig väldigt mycket på senaste tiden, tänkt för mycket och därmed misslyckats.
Den svarta eleganta hatten har hon vägrat ta av sig och hon har helt blint följt modet utan att tänka över vad som passar ihop. Fransar har varit en het trend ett bra tag nu, men hon har gjort misstaget att använda det för mycket.
Numera när jag tänker på henne, så ser jag henne i en lång klänning som släpar efter marken och inte sitter tajt åt kroppen utan raka motsatsen. Hon chockerade lite när hon dök upp på Diors Haute Couture visning i en grymt träffsäker outfit; vit päls, en underbar limefärgad klänning med små fransar, Dior klackar och en Chanel väska.

2 comments:

Sabina said...

Jag gillar visserligen hennes outfit, men hon ser ju alldeles för mager ut.. Kvinnan har ju blivit anklagad länge för att vara tjock sen hon gick upp några kilon och det syns så tydligt att hennes nuvarande magerhet inte alls är naturlig.. När hon vägde lite mer såg hon ju frisk och stark ut, nu är hennes ansikte helt ihopsjunket, inte snyggt..

M said...

Fel fel fel, hon ser bättre ut än på länge! Riktigt snygga skor!