Tuesday, November 20, 2007

Nylon med Mary-Kate Olsen




9 comments:

Sabor said...

Vad hon är snygg!

gallon.blogg.se said...

grymt snygga bilder.. gillar den med masken!

Kajsa said...

Jag diggar inte kläderna i reportaget. Liksom för mycket av allt i mina ögon med allt lager på lager i olika mönster och kombinationer. Däremot är det läskigt eftersom jag har ett flertal kort på mig då jag står exakt likadant som hon gör på andra kortet uppifrån. Så typiskt handpose med fingrarna böjda så.

bella said...

hon är ju hur grym som helst :]

Johanna said...

Så snygg, så snygg!

Rebecka said...

vilka häftiga bilder.
hon gör snygga och annorlunda foton.

hannahsthlm said...

Älskar Nylon magazine och verkligen grymma bilder ;)!

SKÖNHET/Tips&Råd said...

Tack! aa man kan ju inte komma hem helt tomhänt;)

Gud va snygga bilder på henne! Gilla den 2:a=)

Sonja said...

Skitsnygga bilder! Love MK! Härlig blogg btw :)