Wednesday, November 14, 2007

Dagens Inspiration ... som gått snett

Vad är fel med denna bild och vad är rätt?
Jag valde denna bild idag för den har lite av det goda och lite av ting som ej passar in.
Chanel
väskan är underbar, den avundas jag och skulle gärna få hänga på min arm. Skorna är supersöta och passar till väskan och de svarta byxorna. Beger vi oss över midjan finner vi i säg en väldigt modern och het röd blus med leopardmönster, men jag vet inte om jag hade sytt en blus av det här tyget utan kanske en scarf. Sedan har kvinnan någon mystisk midjetröja över blusen, vilket ser lite dumt ut. Förstår ni vad jag menar med att det finns lite av både och?
Bildkälla: The Sartorialist

3 comments:

Adéle said...

jag tyckte det var fint för att hon var så egen

Johanna said...

Tjusigt tjejen!

bownii said...

verkligen en inpirationsbild :)