Friday, November 16, 2007

7th On Sale

Om ni inte redan vet vad 7th On Sale är så måste jag informera er om detta. Det är så att ett antal stora designers har gått ihop och säljer sina kläder på ebay till högst bjudande och man säljer även ut klänningar som kändisar burit på diverse events. Alla pengar som samlats ihop går sedan till att hjälpa människor som har HIV och AIDS.
Igår hölls en middag i New York i anda av denna orsak och en hel del kändisar dök upp, jag bestämde mig för att betyg sätta deras aftonklänningar.

Dita Von Teese får 5 av 5 stjärnor.

Jag tappar andan när jag ser denna vackra kreation till klänning, den är helt underbar. Dita bär upp den oerhört elegant och med sitt mörka hår som blänker, hennes bleka hy och vinröda läppar är hon som en söt docka.
















Mary Kate Olsen får 4 av 5 stjärnor.


I en kort vit klänning, en fransväska i handen och Giambattista Valli's skyhöga rosa och vita skor är hon underbart chic och modern.








Jennifer Connelly får 4 av 5 stjärnor.

Ännu en underbar kreation, puffig och volymiös kjol ihopsydd med ett chiffongtyg upptill, bildar en modern klänning och i midjan
ett korgvävt rött bälte för att markera. Det är inte lätt att bära upp en sådan här klänning men Jennifer lyckas med honnör och de små söta guldskorna hjälper till.

1 comment:

milk said...

älskar mk's och ditas klänningar!