Saturday, October 13, 2007

Rygglösa klänningar

Rygglösa klänningar är super heta och det känns som jag sett dem över allt denna veckan. Först såg jag en snygg svart klänning med en ganska liten urringning baktill i reklamfilmen för The Row. Sedan blev jag ändå mer förälskad när jag tittade på ett avsnitt av the Gossip Girl där båda huvudkaraktärerna bar rygglösa klänningar med ett tunt bälte i svanken, ursnyggt måste jag tillägga. Därefter såg jag en bild på Eva Mendez i en elegant svart klänning med en väldigt trekantig urringning baktill. Jag måste verkligen skaffa mig en sådan klänning omgående, jag måste även inhandla ett tunt bälte och en rygglösbehå. Jag hittade en behå på Asos för 273 kr (man får två stycken) och en annan lite dyrare gjord av silikon på Nordstroms för $65 (ca: 427 kr).

No comments: