Wednesday, October 24, 2007

Månadens "must haves"


En orange väska, som lyser upp i höstmörkret skulle inte vara helt fel. Väskan på bilden kommer från Chloé, plånboken tillåter dock inte riktigt att jag inhandlar den.







Ett mörkrött läppstift måste jag köpa snarast. När man använder en sådan mörk nyans tycker jag att man har stylat modellen på bilden perfekt; mycket ljust puder så man får ett väldigt blekt ansikte, som framhäver läpparna och gärna att man ordnar håret i de klassiska Hollywood-lockarna.








En ny unik kofta vill jag jättegärna hänga in i min garderob, när det börjat bli så kyligt ute. Med unik menar jag lite speciell och okonventionell, som den på bilden. Det är ursnyggt att ha pälsmössa och guldklocka till den koftan modellen har på bilden.













Det skulle inte vara helt fel att hitta en sådan här snygg orange kjol, men den behöver inte vara i plast som den på bilden från Chloé.
Jag såg nämligen ett uppslag i nya Elle där man hade stylat en modell med en gul kofta och en orange kjol, väldigt hett.