Thursday, October 18, 2007

Askungens sko borttappad...

Jag ser dessa skor överallt på Jessica Albas fötter när hon var på Elles fest i veckan, Mary-Kate och Ashley Olsen har designat ett par man kan se dem i reklamfilmen för The Row, tittade på Ugly Betty där Willhelmina(Vanessa Williams) sprang runt i dem och slutligen på Nylons framsida har Sienna Miller ett par.
Jag vet tyvärr inte var man kan få tag på den här modellen sandaler till ett rimligt pris. De är grymt snygga i både vitt och svart, men jag är nog ute efter de svarta. Burberry Prorsum nitskorna är av denna modellen, men de kostar lite för mycket och som jag tidigare sa finns de att köpa i utvalda butiker där de säljer kollektionen The Row. Jag har hört att de säljer Olsens klädkollektionHarrods i London, men det är lite för långt att åka dit. Så finns det sista och bästa alternativet "the Internet", som är oändligt. Jag har tyvärr inte hittat några än, men vet ni var de finns snälla skriv.

2 comments:

milk said...

ja det skulle vara kul att veta!

Blair said...

Åh, de skorna är underbara! Jag älskar dem!