Monday, September 17, 2007

Snygga saker - passar alltid ihop!



Det är Åhlens klubbveckas slogan, den börjar idag och håller på veckan ut. I samband med detta skickade självklart Åhlens ut ett klubbbrev och årets bonuscheck. Min premiecheck blev på femtio riksdaler, alltså inget värt om du ska köpa något fint märkesplagg. Men jag tänker i en annan bana den här veckan. Jag tror det kan bero på att löven precis börjat falla och att man inte längre kan gå med sin kort korta kjol barbent. Så jag tänkte varför inte köpa något litet och praktiskt? Det finns fyra bra bas accessoarer man måste ha den här hösten och det är...


1. Långa svarta skinnhandskar

2. Baskern (stickad)

3. Hatt (gärna i svart)

4. Strumpbyxor (en skarp färg, lila eller rosa)


Om man nu ska köpa någon av dessa fyra godbitarna, så stiger helt plötsligt min bonuscheck i värde. Priset på dessa saker ligger på max 150kr st, förutom kanske skinnhandskarna som ligger på det dubbla priset. Plus att man denna veckan får 20% rabatt på valfri vara. Så det är dags att bege sig till Åhlens för att göra ett smart kap.

No comments: