Thursday, September 27, 2007

3 Bilder och 3 Accessoarer



1. Väldigt unika och balla solglasögon. Nu när vintern kommer trappas användandet av solbrillorna självklart ner och ses inte så mycket förr än i vår.
Det känns som att solen är långt borta nu, men när isen smält efter vintern så är de dags igen att plocka fram dem.








2. Det är minst sagt snyggt att ha en mängd olika armband runt handleden. Den stilen ska jag absolut satsa på, ska nog köpa mig ett snyggt Chanel armband.












3. Vilka snygga clutch bags de här damerna har, speciellt hon till vänster. Jag gillar när kuvertväskor är ganska stora och speciellt i skinn. Krokodilskinn är väldigt inne och får gärna kläda din väska. Glöm ej att den röda klänningen är extremt het i höst och ett måste i din garderob. När jag ska ut och festa i helgen vill jag se ut som tjejen till höger, fast med en annan clutch det känns som för mycket rött annars.

Bilder från Roberto Cavallis modevisning (Milanos Fashionweek), denna vecka.

No comments: